Motion · Dans · Mindfulness

Yoga med Pilates M/K

Foren kropskontrollen fra pilates med fordybelsen i yoga.

På dette hold arbejdes der både med kropskontrollen i  pilatesøvelserne og fordybelsen i yogaen. Muskelkorsettet, dvs. mavemusklerne og de dybe muskler i ryggen og bækkenbunden stabiliseres, styrkes og smidiggøres, så holdning og åndedræt forbedres. Der gives en grundig opvarmning inden de egentlige yogaøvelser, der giver mulighed for fordybelse og ro.
Der lægges vægt på opvarmning og vedligeholdelse af hele kroppen. Yogastillingerne tilpasses den enkelte deltagers krop.
Deltagerne får også nogle meget enkle anvendelige teknikker, der kan tages med ud i hverdagen og anvendes hjemme eller på jobbet.    

Medbring behageligt tøj og et lille lagen, stort håndklæde eller lignende til at lægge oven på underlaget.

Hvis du enkelte gange ikke har mulighed for at deltage på det hold du er tilmeldt hos Susanne, kan du komme på et af Susannes andre hold: onsdag og torsdag kl. 17 og 18.30 samt torsdag kl. 9 og 10.30

Susanne Koren har erfaring fra mange forskellige former for yoga, både klassik hatha yoga, kraftfuld Astanga yoga (power yoga), korrekt Iyengar yoga samt mere stille og meditative yogaformer og mindfulness.

Susanne er udannet yogalærer hos Dansk Yoga, se dansk-yoga.dk .