Motion og sundhed

Pilates

Styrk din muskulatur, og afspænd din krop med pilates

På et pilates-kursus i Aarhus lærer du de grundlæggende øvelser, der forbedrer din balance, styrker din muskulatur og afspænder din krop. Gennem en række koordinationsøvelser vil du blandt andet få en stabiliseret kropsholdning og slankere muskler. Vi tilbyder undervisning for begyndere, øvede, unge og gamle. 

Læs mere om pilateskurser

Styrk din krop med pilates

Pilates er en træningsform med et utal af fordele, og det er en yderst skånsom og effektiv træningsform. De mange pilates-øvelser styrker musklerne i hele kroppen, hvilket beskytter dig mod overbelastning i en lang række andre motionsformer. Ofte benyttes pilates også som genoptræning, da de forskellige pilates-øvelser arbejder med dine svageste led. Det er en effektiv træning, der giver dig slanke, stærke og smidige muskler. 

Billede af underviser og en hjælper, som viser en bækkeløftsøvelse
VIDEO MED FYSIOPILATES-UNDERVISER ANNA DAMSGAARD

BÆKKENLØFT - TRÆN SELV

Øg kontakten til din rygsøjle, og styrk stabiliteten i dit bækken.
Billede af kvindelig fitnessinstruktør, som viser en skulderøvelse
VIDEO MED INSTRUKTØR KÄTHE RASMUSSEN

TRÆN SKULDRE OG NAKKE

Lav øvelser, som blødgør dine muskler og smidiggør dine led omkring skuldrene og nakken.