Motion og sundhed

Efterfødselstræning

Tag til efterfødselstræning eller efter-efterfødselstræning med FOF Aarhus, og kom i form efter fødslen

En fødsel og ikke mindst en graviditet er en fysisk præstation, der slider hårdt på kroppen. FOF Aarhus tilbyder efterfødselstræning og efter-efterfødselstræning, så du igen kan komme i form. Du guides gennem øvelser af vores undervisere, som er uddannede psykomotoriske terapeuter. 

Efterfødselstræning

Har du født for nylig, og ønsker du at genfinde din form som før din graviditet? Så prøv at tage til efterfødselstræning hos FOF Aarhus. Vi arbejder med en grundig træning af mave, skuldre, ryg og bækkenbund, som har brug for et særligt fokus efter en fødsel.
Du kan starte på efterfødselstræning 2-12 uger efter fødslen (ved kejsersnit 5-12 uger). 

Efter-efterfødselstræning

Vores efter-efterfødselshold er for dig, som har har født for 3-12 måneder siden, og hvor din krop er klar til større udfordringer. Holdet tager udgangspunkt i de samme øvelser fra efterfødselstræning, dog med mere krævende øvelser, hvor du får mulighed for at få pulsen op. 

NB: Vær opmærksom på, at dit barns alder passer til dit valgte efterfødselshold. Se aldersgrænserne her

  • Pilates efter fødslen:​ start 2-12 uger efter fødslen (ved kejsersnit 5-12 uger efter fødslen)
  • Efterfødselstræning: start 2-12 uger efter fødslen (ved kejsersnit 5-12 uger efter fødslen)
  • Efter-efterfødselstræning: start 3-12 måneder efter fødslen
  • Mor og baby yoga: start 2-6 måneder efter fødslen
  • Naturfitness for Powermumsstart 3-12 måneder efter fødslen.

BABYMASSAGE

Øge dit barns kropsbevidsthed.

Foredrag og workshops

Spændende workshops og foredrag om graviditet, babyer og børn.
Billede af baby i vikle
BARSELSWORKSHOP

STRÆKVIKLE

Lær hvordan du binder strækviklen ergonomisk korrekt og komfortabelt.