Efterfødselstræning

Kom i form efter graviditet og fødsel. Du kan starte 2 uger efter fødslen.
I rart samvær med andre nybagte mødre får du med efterfødselstræning genoptrænet hele kroppen efter graviditetens og fødslens belastninger, og du vil få mulighed for individuel vejledning til din træning.

Vi arbejder hele kroppen igennem hver gang. Vi har særligt fokus på bækkenbund og mavemuskler, der har været hårdt belastede under graviditeten, men også på nakke/skuldre og ryg. Efter behov arbejder vi med holdning, kropsbevidsthed og afspænding. Du kan også få gode idéer til løfte- og bæreteknikker og gode amme- og arbejdsstillinger. Når det er muligt inddrager vi børnene, så du får ideer til at støtte barnets motoriske udvikling i praksis. Mens mødrene træner, kan børnene ligge / lege på babymadrassen eller sove i lift eller barnevogn.

Medbring liggeunderlag, tæppe, pude og drikkevand og evt. legetøj til dit barn.

Vi har løbende optag - såfremt der er plads på holdene.

Holdoversigt
Hold Nr. Start Sted Underviser Lektioner Pris
9601
tir 13-09-16 09:30
Hinnerup
Birgitte Vejlang
20 lekt.
Kr. 810
9602
tir 06-12-16 09:30
Hinnerup
Birgitte Vejlang
20 lekt.
Kr. 810
9603
tir 14-03-17 09:30
Hinnerup
Birgitte Vejlang
20 lekt.
Kr. 810
9604
tir 30-05-17 09:30
Hinnerup
Birgitte Vejlang
8 lekt.
Kr. 340