Krop og bevægelse

Patanjali Yoga Trin 1-2

Patanjali Yoga Trin 1 - 2

Fyraftenshold for dig, der ønsker styrke, smidighed, balance og ro i krop og sind. Der vil være fokus på de mere stressreducerende yogastillinger for at tilstræbe, at du får den fysiske og mentale afspænding.

Vi skal arbejde med de store stræk for at skabe styrke, smidighed og opmærksomhed i kroppen.

Jeg tilstræber, at skabe et rum, hvor du oplever nærvær og opmærksomhed. Jeg er opmærksom på, at der bliver tilpas udfordringer for alle. Mine yogaprogrammer vil være sammensat på en måde, hvor vi får arbejdet hele kroppen igennem på en hensigtsmæssig måde.

Jeg vægter præcision i stillinger med henblik på, at øvelserne har en gavnlig virkning og for at undgå skader. Derfor er der max. plads til 12 på holdet.

Jeg glæder mig til, at vi mødes på yogamåtterne. Du er velkommen til at kontakte mig på mobil:30 22 24 38

Yogaretning grundlagt af Ali Dashti ud fra principperne i Hatha yoga og lyengar Yoga.

Der er stor vægt på sekvensering og autenticitet i yogaundervisningen. Ali er født og opvokset i Poone, lndien. Han har Iært og været en del af lyengar familien, siden han var en stor knægt. Er gift og bosat i Schweitz og sammen med sin hustru grundlægger af "lnstitute for Yogic Sciences". I Patanjali Yoga lægges stor vægt på præcision og grundighed. Et vigtigt element i en klasse er "alignment", så underviseren søger hele tiden at guide deltagerne gennem en så anatomisk korrekt undervisning som muligt. Der arbejdes med styrke og gode velgørende stræk, men også med smidighed og balance. Der bruges en del yoga remedier i undervisningen så alle deltagere - uanset niveau og formåen - kan få optimalt udbytte af træningen. Der lægges endvidere stor vægt på åndedrættet samt "det at være til stede", men også at finde glæden i nærværet.

Alle lærerne under Patanjali Yoga er certificerede og har mange års egen praksis og undervisning bag sig.

For dig, der er nybegynder, eller dig, der ønsker at arbejde i dybden med basisstillingerne. Træningen er aktiv og dynamisk, og der vil blive lagt vægt på de stående stillinger, så du opbygger en god styrke og udholdenhed.