Forældre og børn

Efterfødsel for mor og barn (0-3 mdr.)

Efterfødselstræning skal være sjovt, både for dig og din baby.

En træningstime hvor vi langsomt øger intensiteten og får arbejdet hele kroppen igennem, herunder bækkenbund, ryg, mave, balder, lår, skuldre og nakke. Vi starter langsomt, da kroppen lige skal have mulighed for at finde sig selv igen efter fødslen. Vi hygger også med babyerne gennem babymassage og bevægelseslege.  Der er plads til både sovende og vågne babyer, ligesom der også er plads til dig uanset om det er en god eller dårlig dag. 

Vi anbefaler, at du tidligst starter ca. 4 uger efter fødsel og ca. 8 uger efter kejsersnit.
 
Holdoversigt
Hold Nr. Start Sted Underviser   Pris
34675
tor 05-07-18 10:30
Køge
Heidi Dam
12 lekt.
Kr. 600
34667
tir 04-09-18 12:00
Køge
Heidi Dam
12 lekt.
Kr. 600
34668
tir 23-10-18 12:00
Køge
Heidi Dam
12 lekt.
Kr. 600
34669
tir 04-12-18 12:00
Køge
Heidi Dam
12 lekt.
Kr. 600
34455
tor 24-05-18 10:00
Køge
Heidi Dam
12 lekt.
Kr. 600