Randers Yoga Festival 2017

Motionsløb og Yoga for løbere

Motionsløb og Yoga for løbere


Bemærk booking af denne event gælder både for begge event og der er
max plads til 70 deltagere
Det er vigtigt at du forhåndsreserverer plads til denne event - se booking/
billet, da vi evt. skal være i Remisen i yogadelen, hvis vejret ikke er
til udendørs yoga

Motionsløb kl. 11:00 - 11:45 Tøjhushaven
Vi starter kl. 11:00 med et motionsløb
Startsted: Tøjhushaven
Distance: Vælg mellem 2,5 - 5 - 7,5 km
Den opmålte og markerede rute er på ca. 2,5 km og løbes 1, 2 eller 3 gange
Alle skal være færdig kl. 11,45

Yoga for løbere kl. 12:00 - 13:15 Remisen/Tøjhushaven
Yoga for løbere har fokus på at øge din kropsbevidsthed og træne styrke, udholdenhed,
smidighed, balance og bevægelighed.
Yoga øger styrken i din kernemuskulatur og træner muskler, sener og ledbånd
til at stabilisere leddene, og det kan hjælpe til at undgå skader. Yoga
forbedrer desuden evnen til at holde et mentalt fokus, og det kan hjælpe dig
til at få oplevelsen af flow i dit løb.
Gennem yoga arbejder vi målrettet med de områder i kroppen, som har det
med at blive usmidige, når vi løber (og cykler) meget. Vi giver selvfølgelig
også fødderne særlig opmærksomhed ved at arbejde med både stabilitet og
mobilitet.