Motion og sundhed

Motion og sundhed

Se på det store udbud af hold med motion og sundhed til din krop.

Og vores umådeligt populære YOGA, Callanetics og Pilateshold er klar til at fortsætte med alle de faste deltagere - og at optage nye, hvis der ellers er plads. Så meld dig til så snart du kan. 

Har du brug for særlige hensyn, så se vores hensyntagende hold ved at klikke her

Motion og sundhed

Yoga

Ved at dyrke yoga regelmæssig vil du opnå større velvære, forbedre din sundhed og måske også afhjælpe småskavanker. I en tempofyldt hverdag, hvor stress og jag alt for ofte bliver hverdagsrutine, har mange brug for et frirum, hvor det er tilladt at vende blikket indad. Yoga er en af måderne.
Motion og sundhed

Callanetic

Vejen til en fastere krop I callanetics - pilates lægges der vægt på små præcise og glidende bevægelser der udføres meget langsomt mens man fokuserer på åndedrættet og kroppen. Bevægelserne i øvelserne er anatomisk korrekte. Du får en ny kropsfornemmelse, ro og energi samtidig med at du får en stærkere og fastere krop. Der afsluttes med afspænding.
Motion og sundhed

Træning for hele kroppen.

Vi begynder med at varme kroppen op ved langsomme bevægelser, der gør kroppen smidig og giver ny energi. Pulsen kommer op ved gang og/eller let løb. Styrke får vi ved brug af hele kroppen og den store træningsbold. Der vil også være bækkenbundstræning for at modvirke og forebygge inkontinens, samt udstrækning og afspænding af hele kroppen.
Motion og sundhed

Pilates

Pilates - effektiv motion uden at arbejde hårdt for resultatet. Metoden er fra tiden omkring 1. verdenskrig og i de ca. 100 år der er gået har ingen fundet på noget der er bedre. Du får 26 lektioner, du får den bedste underviser, der er max 10 deltagere på holdet så der er tid til personlig vejledning, der er ekstra tid ved hver mødegangs afslutning til at du kan øve lidt mere eller afspænde lidt mere. Du får, hvad du betaler for. Og du er i trygge hænder hos underviseren.