Skip to content
Body SDS | FOF Københavns Omegn

Body SDS Grundtræning

Body SDS Grundtræningen er en unik træningsform, der fokuserer på at styrke, smidiggøre og centraliserer leddene i kroppen, hvilket giver dig et stærkt fundament og en harmonisk kropsholdning. Der fokuseres ligeledes på puls, koordination, balance samt styrketræning af mave, ryg og arme samt udstrækkende øvelser. Body SDS Grundtræning består af tre moduler, der gennemgås hver gang hhv. De 7 faser, Legende øvelser samt Udstrækkende og Sammentrækkende øvelser.

De 7 faser gennem går hele kroppen med forskellige øvelser, hvor vi starter med fødderne, knæ, hofter/ lænd, overkrop, skuldre, nakke og arme.
De legende øvelser fokuserer på puls, koordination, balance samt styrkelse af mave, ryg og arme.
Udstrækkende og Sammentrækkende øvelse(r) afslutter træningen med et eller flere unikke stræk.

Det får du ud af Grundtræning:
•Øget kropsbevidsthed ogkoordination
•Styrker og smidiggørelse afleddene
•Retter op på skævheder ikroppen
•Forbedrer organernes funktioner
•Virker udrensende
•Bearbejder stress og giver rosamt opbygger større overskud og selvtillid.
•Skaber nærvær og forståelse for dig selv og andre.

Dyrker du andre typer sports- og træningsformer vil du opnå større potentiale af din træning, når du supplerer med Body SDS Grundtræning, da du korrigerer dine led og optræner kroppen til at udnytte fysiske og psykiske ressourcer optimalt. 

Se også GRATIS Intro til body SDS træning

Information

Datoer

Dato Tid Sted Navn
1 Mandag 20.09.2021 18:30-20:00 Løkkekrogen Micha Hansson
2 Mandag 27.09.2021 18:30-20:00 Løkkekrogen Micha Hansson
3 Mandag 04.10.2021 18:30-20:00 Løkkekrogen Micha Hansson
Se alle Se færre
Micha Hansson | FOF Københavns Omegn
Underviser

Micha Hansson

Micha har undervist i Body SDS Grundtræning både fysisk og online under corona-nedlukningen. I begge undervisningssituationer er det vigtigt for hende, at du som udøver føler, du kan følge med. Hun gør meget ud af instruktionerne, og at skabe genkendelighed i træningen krydret med nye øvelser, så den aldrig bliver kedelig eller ensformig. Micha benytter metaforer/billeder i sin træning. Det kan eksempelvis være at instruere en øvelse ved at sige "lad som om der er en stor sted, du skal hen over med benet...".
Som person er hun udadvendt, imødekommende og lattermild, og holder virkelig af interaktionen med andre mennesker.