Alle forårets hold bliver lagt online 12. december. Hvis du har gået på et hold i efteråret, som fortsætter til foråret, har vi givet dig besked om gentilmelding.
Alle forårets hold bliver lagt online 12. december. Hvis du har gået på et hold i efteråret, som fortsætter til foråret, har vi givet dig besked om gentilmelding.
Et af de mest fantastiske og mest brugte programmer til at lave 3D er utroligt nok gratis. Der er dog en bagside ved medaljen: det kan være som at gå ind i en mur at prøve at lære Blender.
Men når man først forstår hvad det hele drejer sig om, bliver de fleste dybt forelskede og det er nok den egentlige årsag til den store udbredelse: Ikke prisen på 0 kr, men simpelthen det, at Blender er et helt utroligt værktøj.
Blender kan mange, mange ting, og på dette kursus ser vi specifikt på hvordan vi kan bruge Blender til at lave 3D-modeller til spil – både karakterer og objekter – fra start til slut.
Hvis du bare gerne vil i gang med Blender, men ikke til spiludvikling, er denne workshop også relevant, for det er de grundlæggende ting vi lærer.
På dette kursus skal du medbringe egen computer (Windows pc, Mac eller Linux via SteamOS), ekstern mus og gerne numerisk tastatur (integreret eller eksternt). Og du skal hjemmefra have downloadet og installeret det gratis Blender fra www.blender.org.
Dato | Tid | Sted | Navn | |
---|---|---|---|---|
1 | Tirsdag 04.03.2025 | 17:00-19:35 | Vesterbro Kulturhus, Kbh V | Amalie Loell |
2 | Tirsdag 11.03.2025 | 17:00-19:35 | Vesterbro Kulturhus, Kbh V | Amalie Loell |
3 | Tirsdag 18.03.2025 | 17:00-19:35 | Vesterbro Kulturhus, Kbh V | Amalie Loell |
4 | Tirsdag 25.03.2025 | 17:00-19:35 | Vesterbro Kulturhus, Kbh V | Amalie Loell |
Se alle Se færre |
Uddannelse: Jeg har gennem hele min uddannelse været målrettet mod det kreative og spiludvikling. Jeg er i gang med en bachelor i Visuel Design og Interaktion på Det Kongelige Akademi og er uddannet hos NEXT Københavns Mediegymnasium på deres »Game Design« linje. Derudover har jeg gået i 10. klasse hos Odense Design Akademi (ODA) på Game – Animation & Spildesign.
Andre faglige kvalifikationer: Udover at have stor interesse indenfor 3D-modellering er jeg meget erfaren indenfor digital kunst og har godt kendskab med pipelinen i spiludvikling som både 2D og 3D artist.
Undervisningserfaring: Jeg er frivillig 3D-ansvarlig hos UNF’s Game Development Camp (GDC), hvor jeg står for planlægning og udførelse af 3D-undervisningen i Blender på campen.
Andet: Læs mere på min hjemmeside: https://aloell.artstation.com/ eller på Instagram https://www.instagram.com/a_loell/