Skip to content
Lær fransk hos FOF København

Fransk – niveau B2+

Nous travaillerons à partir de textes et d’exercices, mais donnerons la priorité à la conversation.

Vil du vide mere om niveauet på kurset? Se niveaubeskrivelse her.

Information

  • Dato 06.09.2024-28.03.2025
  • Adresse Lyngby, Jernbanepladsen
    Jernbanepladsen 14, 1.sal
    2800 Kongens Lyngby
  • Lokale Lok.4
  • Bemærkninger Undervisningsmaterialer: Bog: 13 à table (noveller) udgaven skal besluttes ved skolestart Forlag: Pocket Kan evt. købes her: Den Franske Bogcafé, Fiolstræde 16, Kbh K Bog: Grammaire progressive du Français, niveau intermédiaire - 2. udgave Forlag: CLE International Forfatter: Maia Grégoire Kan evt. købes her: Den Franske Bogcafé, Fiolstræde 16, Kbh K

Kalender

Dato Tid Sted Navn
1 Fredag 06.09.2024 10:00-11:40 Lyngby, Jernbanepladsen Patrick Bouillaud
2 Fredag 13.09.2024 10:00-11:40 Lyngby, Jernbanepladsen Patrick Bouillaud
3 Fredag 20.09.2024 10:00-11:40 Lyngby, Jernbanepladsen Patrick Bouillaud
Se alle Se færre
Patrick Bouillaud underviser hos FOF
Underviser

Patrick Bouillaud

Uddannelse: Jeg har læst jura og økonomi på Paris II Universitet, samt engelsk på Paris X Universitet.

Undervisningserfaring: Jeg er franskmand og født i Paris. I 1985 flyttede jeg til Danmark, hvor jeg har undervist voksne i det franske sprog i mere end 25 år. Jeg har 15 års undervisningserfaring fra undervisning på Berlitz International Denmark A/S, hvor jeg underviste i både hverdagsfransk og erhvervsfransk. Kort efter ansættelse og pædagogisk træning hos Berlitz, begyndte jeg også at undervise i fransk for FOF. Jeg arbejder pt. som underviser i fransk hos FOF- København og på diverse private sprogskoler i København.

Andet: Som engageret lærer har jeg udviklet min egen undervisningsmetode for at forenkle indlæring af fransk grammatik og gøre det franske sprog mindre skræmmende. Jeg elsker at undervise og bruge humor i undervisningen. ”Det er vigtigt, at vi griner MED hinanden og ikke AF hinanden. Mine kursister skal ikke være bange for at lave fejl!”. Jeg synes, at det er meget vigtigt at skabe et afslappende og støttende læringsmiljø, hvor eleverne kan føle sig trygge og tør udtrykke sig på fransk.