Skip to content
Efterfødselstræning med baby efterfødsel træning mor barn mortræning morfit

Gratis prøvetime Efterfødselstræning

På dette hold vil du få træning af hele kroppen, med et særligt fokus på mave, ryg og bækkenbund. Derudover vægtes moderat puls- og kredsløbstræning. På den måde bygger vi stille og roligt din krop op igen efter graviditet og fødsel, og du får ny energi til hverdagen. Træningen foregår til god musik og både med og uden redskaber. Baby kan ligge ved siden af eller hygge sig med de andre små

Hvornår må du begynde efterfødselstræning?

Det er meget individuelt, og nogle kan begynde få uger efter, mens andre må vente flere måneder. Det kommer an på, hvordan din graviditet og fødsel har foregået. Uanset hvad vil der gå et stykke tid, før din krop vender tilbage til "normaltilstanden". Træning efter fødslen anbefales dog under alle omstændigheder, og på dette hold er der mulighed for at du kan tilpasse intensiteten og øvelserne, så de passer til dit niveau. Hvis der er forhold, der gør, at du er i tvivl, om du må træne, så anbefaler vi, at du kontakter din læge.

Information

Datoer

Dato Tid Sted Navn
1 Torsdag 12.08.2021 11:00-12:00 FOF Horsens Louise Wase

Louise Wase

Jeg hedder Louise og er uddannet kostvejleder og personlig træner. 

Til dagligt er jeg studerende inden for finans og handel.
Jeg brænder for alt der har med træning at gøre og har gennem de sidste 8 år arbejdet i fitness/sund livsstil branchen. Det er en passion for mig, at træning skal være sjov, effektiv og gøres rigtig, så vi får en sund og stærk krop. Gennem træningen har jeg samtidig særligt fokus på, at vi styrker vores kropsholdning, da mange både deres arbejdet og årenes løb, oplever at kroppen kan falde sammen. Det er  de vigtigste grundelementer, som vil gå igennem mine træning/bevægelse kurser.

Jeg vil bl.a. komme til at undervise i "efterfødselshold", "mave-balle-lår" og "senior træning".