Skip to content

SOMMERFERIELUKKET PÅ KONTORET - Fra og med 1. juli til og med 2. august holder kontoret sommerferielukket. Det betyder, at du ikke kan ringe eller få besvaret dine mails i denne periode. Du kan stadig tilmelde dig hold via hjemmesiden. Få seneste nyheder og inspiration til nye kurser og oplevelser, ved at tilmelde dig vores nyhedsmail - God sommer fra os på kontoret!

Gratis prøvetime powermoms i Horsens

Powermoms

Powermoms

På dette hold vil du få træning af hele kroppen, med et særligt fokus på de store muskelgrupper samt mave, ryg og bækkenbund. Derudover vægtes en sammensætning af øvelser, der vil sørge for at du får pulsen op. På den måde bygger vi din krop op igen efter graviditet og fødsel i et tempo du kan være med på, og du får ny energi til hverdagen. Træningen foregår til god musik og både med og uden redskaber. Din baby kan ligge ved siden af eller hygge sig med de andre små.

Hvornår må du begynde til træning efter graviditet og fødsel?

Det er meget individuelt, og nogle kan begynde få uger efter, mens andre må vente flere måneder. Det kommer an på, hvordan din graviditet og fødsel er foregået. Uanset hvad vil der gå et stykke tid, før din krop vender tilbage til "normaltilstanden". Træning efter fødslen anbefales dog under alle omstændigheder, og på dette hold er der mulighed for at du kan tilpasse intensiteten og øvelserne, så de passer til dit niveau. Hvis der er forhold, der gør, at du er i tvivl, om du må træne, så anbefaler vi, at du kontakter din læge.

Vil du også tilmelde dig selve holdet - kan du klikke her: Powermoms kursusforløb