Skip to content
Tilmelding til nyhedsbrev her
Powermoms FOF i Horsens

Powermoms

Powermoms

Kom godt og sikkert i gang efter graviditeten. OBS. Der er løbende optag! Kontakt os, hvis du vil springe ind efter opstart.  

Mit navn er Malte Kiel og arbejder til dagligt som leder i et træningscenter. 

Power moms tager udgangspunkt i dit bund-niveau og forbedrer din generelle bevægelighed og styrke.  
Med fokus på kropsholdning og biomekanismer, bruger vi forskellige øvelser, der træner din smidighed, balance, styrke mv. 

På dette hold vil du få træning af hele kroppen, med et særligt fokus på de store muskelgrupper samt mave, ryg og bækkenbund. Derudover vægtes en sammensætning af øvelser, der vil sørge for at du får pulsen op. På den måde bygger vi din krop op igen efter graviditet og fødsel i et tempo du kan være med på, og du får ny energi til hverdagen. Træningen foregår til god musik og både med og uden redskaber. Din baby kan ligge ved siden af eller hygge sig med de andre små.

Hvornår må du begynde til træning efter graviditet og fødsel?

Det er meget individuelt, og nogle kan begynde få uger efter, mens andre må vente flere måneder. Det kommer an på, hvordan din graviditet og fødsel er foregået. Uanset hvad vil der gå et stykke tid, før din krop vender tilbage til "normaltilstanden". Træning efter fødslen anbefales dog under alle omstændigheder, og på dette hold er der mulighed for at du kan tilpasse intensiteten og øvelserne, så de passer til dit niveau. Hvis der er forhold, der gør, at du er i tvivl, om du må træne, så anbefaler vi, at du kontakter din læge.

Alle øvelser kan foretages med individuelle hensyn, så du bliver udfordret på dit niveau.
Jeg glæder mig til at møde dig på holdet.