Skip to content
Lyengar yoga Lyengaryoga krop bevægelse smidighed styrke træning

Patanjali Yoga Trin 1-2

Patanjali Yoga Trin 1-2

For dig, der er nybegynder, eller dig, der ønsker, at arbejde i dybden med basisstillingerne.
Træningen er aktiv og dynamisk, og der vil blive lagt vægt på de stående stillinger, så du opbygger en god styrke og udholdenhed. Skulderstand introduceres.

Patanjali Yoga ved Lone Hvid

Alle stillinger påvirker krop og sind forskelligt...
Basisstillingerne er vigtige, da det er her, der opbygges styrke, udholdenhed og flexibilitet.  

  • Yoga er for alle, uanset alder og køn.  
  • Yoga er ikke en konkurrence, og du vil ikke blive sammenlignet eller bedømt i forhold til andre. Det er vigtigt, at du lytter til og respekterer din egen krop.  

Jeg tilrettelægger min undervisning, så yogatræningen er dynamisk og aktiv, og du lærer at være fuldkommen til stede i nu’et. Du opnår større smidighed og opbygger mere styrke og udholdenhed, som kan mærkes i hverdagen. Yogatræning kan også mærkes på sindet. Opmærksomhed, koncentration og bevidsthed trænes og forbedres. Der varieres mellem aktiv, dynamisk yoga og bløde, blide elementer i undervisningen. Du guides grundigt gennem stillingerne. Jeg håber, du går hjem efter hver træning med fornyet energi og fred i sindet. Yoga genskaber balance og forener krop og sind.

Ønsker og behov fra deltagerne imødekommes. Yoga er for alle – uanset alder og køn.
Holdene er niveaudelte, så du kan blive udfordret der, hvor du er. Håbet er, at alle deltagere får mest muligt ud af træningen.