Gravid, efterfødsel og baby

Efterfødselstræning

Kom i form efter fødslen

Bliv stærk, og få din krop tilbage – måske endnu stærkere end før du blev gravid.

Kom og vær med på dette hold, hvor du vil blive trænet igennem fra top til tå. Der vil være fokus på genoptræning af bækkenbunden og korsetmuskulaturen, som har været særligt belastet under graviditet og fødsel. Hele kroppen vil blive bevæget og styrket. Mave, ryg, baller, lår og skuldre bliver styrket skånsomt, men effektivt.  Øvelserne tilrettelægges således, at de tilpasses den enkeltes niveau og gradvist justeres efter evne. Træningen udføres til rytmisk musik på måtter og gulv med forskellige redskaber.

Du optimerer bækkenbundens funktion, så du genvinder dens styrke under stadigt stigende belastninger og aktiviteter. Du styrker dine stabiliserende muskler omkring rygsøjlen, så du kan komme af med ryg- eller bækkensmerter og en mave der bliver ved med at se gravid ud. 

Du øger din fysiske styrke, og muskelsamspil i hele kroppen – så du kan leve et aktivt liv og vende tilbage til din foretrukne træning og dit daglige aktivitetsniveau. Du øger din kropsbevidsthed, så du bliver klogere på hvordan du bedst bruger din krop i dagligdagen og dermed optimerer dit fysiske velvære. Alt dette vil give et positivt skub til dit overskud både til dig selv og din baby.

Holdoversigt
Hold Nr. Start Sted Underviser   Pris
2029760
tir 11-08-20 09:50
Charlottenlund
Søs Jespersen
16 gange
Kr. 1985