Indlæser indhold
Indlæser siden...

Nyhed
FOF Nordvestjylland
Vil du gerne i gang med keramik eller blive bedre til arbejdet med ler, så kom med til fyraftenskeramik om tirsdagen i Staby.
Vi arbejder på mit nye dejlige værksted i Staby.
Vi kommer til at arbejde med et forløb, hvor vi både modellerer et større produkt, eks. krukke, samtidig med at vi laver små andre produkter/undersøgelser.
Der er 3 drejeskiver til rådighed, som man godt må arbejde på, men det er ikke et drejekursus.
Materialer er ikke indregnet i kursusprisen, men afregnes efter vægt med Inge 😊
Klik på et tidspunkt for mere info og tilmelding.
Se mere
Se mere