Mandag den 18. marts 2024 kl. 18.30 i lokale 17 hos FOF i Vindegade 72-74, 5000 Odense C
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Aflæggelse af beretning
3. Fremlæggelse af regnskab
4. Behandling af indkomne forslag
5. Fremlæggelse af budget (blev vedtaget på bestyrelsesmøde i november 2023)
6. Fastlæggelse af kontingent
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer og beslutning om virksomhedsrepræsentanter jfv. §3 stk. 1 og stk 2.
8. Valg af suppleanter til bestyrelsen (mindst en fra hver kommune)
9. Valg af revisor(er)
10. Eventuelt
Efter generalforsamlingen konstituerer bestyrelsen sig.
Vedr. pkt. 4 henvises til vedtægternes §4, stk. 7: ”Forslag fra medlemmerne, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes skriftligt så bestyrelsen har det i hænde seneste 14 dage før generalforsamlingen, og af bestyrelsen fremlægges til gennemsyn for medlemmer 7 dage inden samme på foreningens kontoradresse”.
Vedr. pkt. 7 henvises til vedtægternes §3 stk. 1: ” Foreningens daglige ledelse varetages af en bestyrelse på 9-11 medlemmer.
1 bestyrelsesmedlem skal være bosiddende i Fredericia Kommune – på valg i ulige år
1 af bestyrelsesmedlem skal være bosiddende i Middelfart Kommune – på valg i lige år
1 af bestyrelsesmedlem skal være bosiddende i Assens Kommune – på valg i ulige år
1 af bestyrelsesmedlem skal være bosiddende i Svendborg Kommune – på valg i ulige år
4 af bestyrelsesmedlemmerne skal være bosiddende i Odense Kommune – to på valg hvert år
1 bestyrelsesmedlem kan vælges blandt lærerkredsen
2 bestyrelsesmedlemmer udpeges af bestyrelsen ved selvsupplering
Oversigt over nuværende medlemmer og valgperiode vedlægges.
Med venlig hilsen
John Wozny
Formand