Jeg er uddannet fra Aarhus Universitet med hovedfag i samfundsfag og bifag i kunsthistorie, suppleret med formningskurset i 1983. Min karriere har spændt bredt – fra en kort periode som gymnasielærer til mange år i organisationsverdenen, hvor jeg har arbejdet som uddannelseskonsulent, projektudvikler, koordinator, leder, evaluator og voksenunderviser.
For lidt over 10 år siden vendte jeg tilbage til undervisningen og blev ansat på VUC i Esbjerg, hvor jeg underviste i samfundsfag, billedkunst samt design og arkitektur. Her genfandt jeg min passion for de kreative fag og oplevede på tæt hold, hvordan de styrker både fordybelse, trivsel og koncentration hos kursisterne.
Efter min pension har jeg videreudviklet denne interesse og arbejder nu med inspiration fra art psykologi, hvor fokus er på kreativitetens positive betydning for menneskers velbefindende.


Underviser