Jeg har undervist i saxofon og musik i mere end 20 år og har erfaring med elever i alle aldre. Jeg begyndte selv at spille saxofon som 8-årig i Tivoli-Garden og har siden arbejdet professionelt med musik i over to årtier.
Jeg er saxofonist i bandet Mames Babegenush og har desuden optrådt og indspillet med en lang række musikere, bands og kunstnere på tværs af genrer.
Jeg underviser i saxofon og tilrettelægger altid undervisningen ud fra dit niveau, din erfaring og den retning, du gerne vil udvikle dig i.
I min undervisning lægger jeg vægt på gode vaner, nysgerrighed og forskellige indgange til saxofonen, så du opnår større frihed på instrumentet, udvikler din klang og kommer tættere på musikken.
Undervisningen tager altid udgangspunkt i den enkelte elevs forudsætninger og udvikling. Vi arbejder blandt andet med tone, klang, vejrtrækning, teknik, rytme, noder, gehør, frasering og improvisation – og forløbet kan rumme både en klassisk og en rytmisk tilgang til instrumentet.

Underviser