Skip to content

Kontoret holder sommerferie lukket i uge 27-31. Du kan stadig tilmelde dig alle vores spændende kurser til efteråret her på siden. Vi ønsker alle en rigtig god sommer.

Tilmeld nyhedsbrev

Osteoporose hold (H) - Aulum

Kom og vær med – og få et aktivt liv med osteoporose

Træningen på dette hold er målrettet deltagerne. Træningen bliver sammensat, så der bliver taget individuelle hensyn.
Målet er, at træningen skal understøtte og opretholde fysisk aktivitet hos deltageren på trods af osteoporose.

Underviseren på holdet vil inden træningsstart kontakte dig for en individuel samtale. 

Information

  • Dato 08.01.2024-24.06.2024
  • Adresse Aulum Fysioterapi & Træning
    Rugbjergvej 14
    7490 Aulum
  • Bemærkninger Medbring gerne et lagen eller et stort håndklæde. Ved tilmelding og betaling til hensyntagende hold bekræfter du, at du er berettiget til at modtage hensyntagende undervisning. Læs mere om hensyntagende undervisning under praktisk info.

Datoer

Dato Tid Sted Navn
1 Mandag 08.01.2024 13:00-14:15 Aulum Fysioterapi & Træning Peter Lynggaard Jensen
2 Mandag 15.01.2024 13:00-14:15 Aulum Fysioterapi & Træning Peter Lynggaard Jensen
3 Mandag 22.01.2024 13:00-14:15 Aulum Fysioterapi & Træning Peter Lynggaard Jensen
Se alle Se færre

Peter Lynggaard Jensen

Jeg blev uddannet fysioterapeut i 2015 og brænder for at hjælpe mennesker, med respekt for den problematik de kommer med, og det liv de lever. Jeg holder meget af at udfordre mig selv både fagligt og personligt og jeg forsøger hele tiden at optimere den måde jeg arbejder på både i forhold til selv faget og ikke mindst relationen til dem jeg møder.

Jeg lægger stor vægt på at det skal være hyggeligt og sjov at komme til træning. Man skal føle sig set og hørt og som en del af det hold man træner sammen med. Jeg sætter en ære i at min træning er så varierende som muligt indenfor det område man gerne vil træne, så hver træning bliver ny og spændene.

Mine deltagere skal først og fremmest mærke glæden ved at bevæge kroppen og være aktiv sammen med andre mennesker. Man skal føle at man har gjort noget godt for sig selv og den problematik man har og gå fra holdtræningen med inspiration til hvordan man eventuelt kan fortsætte træningen selv derhjemme.