Skip to content

Kontoret holder sommerferie lukket i uge 27-31. Du kan stadig tilmelde dig alle vores spændende kurser til efteråret her på siden. Vi ønsker alle en rigtig god sommer.

Tilmeld nyhedsbrev
pilates fof herning fof motion bevægelse træning yoga

Pilates for øvede (H) - Aulum

Pilates er for dig, der ønsker mindre stress, færre skavanker og en flot rank kropsholdning

Pilates for øvede er for dig, der har gået til pilates i en længere periode. Du har en god forståelse for grundprincipperne og en god kropsbevidsthed. Øvelserne bliver mere udfordrende. Vi arbejder koncentreret og med tid til fordybelse. Pilatesøvelserne er effektive, velgørende og fyldte med forkælelse til krop og sind. Vi afslutter træningen med en velgørende afspænding.

Information

  • Dato 10.01.2024-19.06.2024
  • Adresse Aulum Fysioterapi & Træning
    Rugbjergvej 14
    7490 Aulum
  • Bemærkninger Medbring et lagen eller et stort håndklæde. Ved tilmelding og betaling til hensyntagende hold bekræfter du, at du er berettiget til at modtage hensyntagende undervisning. Læs mere om hensyntagende undervisning under praktisk info.

Datoer

Dato Tid Sted Navn
1 Onsdag 10.01.2024 08:00-09:00 Aulum Fysioterapi & Træning Tina Øgendahl Sloth
2 Onsdag 17.01.2024 08:00-09:00 Aulum Fysioterapi & Træning Tina Øgendahl Sloth
3 Onsdag 24.01.2024 08:00-09:00 Aulum Fysioterapi & Træning Tina Øgendahl Sloth
Se alle Se færre
Tina Ø Sloth underviser ved FOF Herning

Tina Øgendahl Sloth

Jeg er uddannet fysioterapeut i 2013 og siden har jeg arbejdet på klinik, hvor bassintræning altid har været en del af mit daglige program. Her har jeg undervist både individuelt og på hold. Aldersgruppen har været lige fra børn på 2 år til den ældste på 90 år. Som underviser kan jeg mærke, det giver mig energi at arbejde med mennesker. Den energi vil jeg bestræbe mig på at viderebringe til mine deltagere.

At træne i vand er en effektiv måde at træne kroppens funktioner. Opdriften og varmen fra vandet medfører, at man kan bevæge sig mere frit end det er muligt på land. Det kan være med til at smertelindre, løsne muskelspændinger og give velvære. Men det træner også effektivt konditionen, balancen og stabiliteten i musklerne omkring kroppens led.

Det betyder meget for mig at deltagerne på mit hold, har det godt og føler de får noget ud af træningen. Derfor tilpasses øvelserne til den enkelte, så træningen kan blive så effektiv som muligt. Men der skal også være plads til smil og en god portion humor. Jeg håber vi ses!