Skip to content

Vi holder sommerferie! Fra fredag den 2. juli holder kontoret og telefonerne sommerferie, og åbner op igen onsdag den 4. august.

Pilates med Ida Agerbæk

Pilates - Ida - let øvede

Pilates - Ida - let øvede

Med Pilates får du en stærkere ryg og en fladere mave samt øget energi og overskud! 

Pilatestræning giver dig mere ro og balance i krop og sjæl!

Kurset er for dig, der kender til Pilates, men gerne vil arbejde i et roligt tempo med tid til fordybelse i den enkelte øvelse. Dette kursus er også velegnet ved lette problemer i nakke og skuldre eller bækken og lænd.

Træningen begynder med en let afspænding og opvarmning, hvorefter vi udfører Pilatesøvelserne i et sammenhængende flow. Du får alternative muligheder for udførelse af den enkelte øvelse efter, hvor langt du er nået i din træning.

Åndedrætsøvelser, øget smidighed - bedre koordination og balance.

I Pilatestræning lægges vægt på at lære at bruge de dybe stabiliserende muskler i ryg, mave og bækkenbund.Vi arbejder også med åndedrættets betydning i Pilates. De mange stræk i undervisningen øger fleksibliteten omkring rygsøjlen og smidigheden generelt. Pilates bedrer også din koordination og balance.

Træningen vil give dig øget velvære samt mere ro og overskud i hverdagen!

Træningen afsluttes med en dejlig afspænding. Medbring et lagen og en lille fast pude.