Skip to content

Grundet travlhed er kontorets åbningstider mandag kl. 10-12 og torsdag kl. 10-12 - i perioden d. 12/5 - 3/6. Vi arbejder på et spændende program til den kommende sæson :)

Pilates med Ida Agerbæk

Pilates - Ida - øvede

Pilates - Ida - øvede

Dyrk Pilates og bliv stærk, smidig og i balance med dig selv og din krop! 

Opnå en fladere mave og en stærkere ryg gennem denne effektive, men skånsomme træningsmetode! 

Dette Pilates-kursus er for dig, der har dyrket Pilates før og er fortrolig med grundprincipperne om brug af kroppens dybe, stabiliserende muskler og åndedrættets betydning i Pilates-træningen. 

På dette kursus arbejder vi koncentreret med Pilates-øvelserne, så der opstår et sammenhængende flow i bevægelsen. I Pilates-træningen styrkes de dybe stabiliserende muskler i mave og ryg samt bækkenbunden. I Pilates-øvelserne indgår mange stræk, som øger bevægeligheden og smidiggør rygsøjlen. Der arbejdes også med koordination og balance i Pilates-øvelserne. 

Du vil opleve en øget ro og velvære samt større overskud og mere energi efter Pilates-træningen! 

Vi afslutter Pilates-træningen med en let afspænding. Medbring et lagen og en lille fast pude.